لیـــــــــلی درپاییز
12:0    یه دنیادلم گرفته

سلام عشق من

یه دنیادلم گرفته کارم شده فقط گریه کردن

نمیتونم فراموشت کنم

من بارویات زندگی میکنم وتورودرکنارخودم احساس میکنم

دلم خیلی هواتوکرده

نمیتونم فراموشت کنم ونمیخوام هم فراموشت کنم

شایدبرای تواسون باشه ولی برای من...

کارهمیشگیم شده گریه کردن واسم قشنگتواهسته زمزمه میکنم

دیشب دفتری روکه بهم داده بودی روبازکردم وبرنوشته هات بوسه زدم

وکلی گریه کردم

 

اون به دوستش گفته بوده که عاشقمه ووقتی خواسته  بهم بگه

من میگفتم داداش یاخدافظی میکردم

وهمین شده ازعشق من ناامیده شده وتصمیم به رفتن گرفته

عشق من شرمندتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,به قلم: دلشکسته